środa, 21 marca 2012

No,no,no,tak,tak.

No, znowu wszystko est bez sensu. No, wszystko. No, dosłownie wszystko.
Jest mi strasznie przykro. Nie mam nikogo. WIEM ŻE SIE POWTARZAM, ALE CHYBA MOGĘ, CO?
Jedyne co mi zostało, to internetowi przyjaciele. Żyje tylko i wyłącznie dla nich. Czasem mam wrażenie, że dla nich też się nie licze. Takie zero. No cholera, czym ja sobie zasłużyłam na to, że ludzie tak mnie traktują? Przepraszam bardzo, ale nie jestem szmatą, tak jak o mnie mówią. Nie, wbrew pozorom - NIE. Tylko proszę mi powiedzieć, dlaczego wszyscy mnie tak traktują ? Tak, jestem INNA, ale czy to źle ? Czy jestem tak cholernie zła ? Naprawdę ? Dobra, wiem, jestem żałosna. Jestem tak samo żałosna, jak wszystko ,co związane ze mną. Jestem po prostu żałosnym dzieckiem, które nie wiem, dlaczego est tak traktowane. DZIĘKUJE, AMEN.
Obiecuję, że następna notka nie będzie tak skomplikowana. No dobra, będzie. Znacie mnie przecież. Będzie. Ale nie będzie tak spóźniona. MLNKG ożywa! :D


J MI NIE DZIAŁA ! :<

4 komentarze:

  1. nie jesteś żałosna, nie myśl tak, jesteś wspaniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się identycznie o.O Przecież to jest dziwne. Jestem dziwna. Ale mówię serio, czuję się identycznie jak ty, Majcza o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Unmena, no, dziękuje, ale to nie prawda. :<
    Wikuś, o przestań, ty esteś jeszcze młoda i piękna, a nie to co ja.. XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda, prawda, nie możesz tak myśleć, głowa do góry, to jak będzie zależy od Ciebie, pokaż tym ludziom, że jesteś silna, a twoja nienormalność jest jak najbardziej pozytywna. :*

    OdpowiedzUsuń