poniedziałek, 26 marca 2012

Ej.

Ej, ej. Co się nie odzywacie, co? Ładnie to tak ? Żeby to był mój trzeci post po kolei. No,no. Nie ładnie! :D


Szczerze ? Polepszyło mi się. Ale ta wczorajsza "akcja" z Patrycją/ Derinq.. Ona mnie wykończy kiedyś. >.<
Najgorsze jest to, że ja za bardzo przywiązuje się do ludzi z internetu...
Może napiszę do kogo, żeby Wam było miło. ;3 
-Neme, no w końcu to moja kuzynka kochana no! :>
- Wiki, 
- Moniś ( jedna i druga). >.<
- Oskar, ostatnio jakoś dobrze nam się pisze. c:
-Dziewczyny, które prowadzą ze mną bloga.
-Nasza CAŁA rodzinka która zdechła. (Łukasz, Madzia x2, Neme, Paula, Kala)
- Derinq.
No i wszyscy których znam, tak naprawdę. xD
Dziękuje, i chyba już pójdę, co? Bo wiem, że znów przynudzam...>.<

2 komentarze:

  1. Z tą "zdęchniętą" rodzinką to masz rację, kurcze no! >.<
    Aaa, no i muszę powiedzieć, że czuję się zaszczycona oraz uradowana, dziękuję. :D Ale przyznam, że ja też się strasznie szybko do Was przywiązałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie.. Zdechnięta rodzinka. Syndrom XXI wieku chyba, więc i naszą dotknął.

    OdpowiedzUsuń